fredag 19 juni 2009

Mail från Iran

Mail # 1 från min kusin som befinner sig i Tehran.


Fri, Jun 19, 2009 at 2:12 PM



Hej XXXXX…Mår du bra?

Revolutionens högste ledare sket idag ( förlåt) på folket. Han säger att om det hade handlat om 1-2 miljoner röster, kunde det vara något…nu är det 11 miljoner skillnad! Vad vill Ni göra? XXXX! Jag är rädd! De har gett order om beskjutning. Imorgon är det bestämt att alla skall ge sig ut…Dessa tyranner kommer att mörda oss alla…dessa människor utan samvete…vad skall jag säga? Jag har nu bestämt mig att i vilket fall som helst lämna detta ruinerade land…Att vara iranier är som ett hån för mig… jag skäms…med denna nationalitet som jag har skäms jag inför mänskligheten.

Antingen skall Du dö eller lägga svansen mellan benen och dra härifrån…

Även om jag måste fly till Pakistan vill jag inte stanna här längre…jag mår illa av alla dessa…

Ta väl hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar